older posts

Sunday, March 27, 2011

mamat cukup bagus. apekahh! pffftt

Ye. Kita team member.
So far okay je. Tapi untuk dia,
SANGAT sakit hati!

Engkau boleh pulak tanya macam-macam pulak kan?
Dah tak dan la si bodoh hoi.

Orang nak siapkan keje dah kau boleh pulak blur-blur.
yang aku pelik, dah tak tahu dah la. buat je la keje.
yang kau bodoh sombong belagak kerek apehal?

engkau sape nak cakap aku
BENGAP?!
depan budak-budak tuh pulak tuh?
cakap sesedap hati kau je an?

Yes, mmg salah aku. sikit je kot.
dari kau blur lagi tadi lagi teruk kot.
dah aku tak delete on sim, kau la delete sume dalam screen BODOH!
cakap nak guna kepala lutut kau je.

Sumpah dijauhkan buat team mmber lagi.
Rasanya setuju sangat dengan AFIQAH kot.
Team member menyusahkan.

Whateva lah, janji keje dah siap.
Mintak maaf la k kalau ade salah silap aku.
Tapi aku yakin ape aku buat, betul.


No comments:

Post a Comment